Markedsføring og salg

Vores markedsføringsafdeling har en lang række værktøjer i kassen. I samarbejde med din redaktør og meget gerne også med dig, udvælger vi dem, der passer bedst til din udgivelse og dens marked.

Et væsentligt element i markedsføringen er de relationer, vi har til undervisere, uddannelsesinstitutioner og studerende, fx gennem tilbud om frieksemplarer til udvalgte nøglepersoner.

Andre værktøjer er fx nyhedsbreve, pressearbejde, sociale medier, SEO, annoncering online og på print samt forfatterevents. Desuden står vores salgsafdeling for indsalg til bl.a. boghandlere og biblioteker.

Ofte er det en fordel, at du indleder dialogen med markedsføringsafdelingen længe før din udgivelse ligger klar til salg. Det giver os mulighed for bedre at tilrettelægge de forskellige aktiviteter. Samtidig vil vi gerne inddrage dig og dit kendskab til dit fagområde i planlægningen, ligesom vi gerne vil klæde dig på til at blive den bedste ambassadør for din udgivelse.