Spring til hovedindhold
Billede af Ole E. Andersen

Ole E. Andersen

Ole E. Andersen er cand.scient.soc. fra Københavns Universitet. Han er ekstern lektor pa° CBS og vejleder på HA, HD og cand.merc.-studierne. Han er desuden certificeret censor pa° erhvervsakademiuddannelserne serviceøkonom, finansøkonom og multimediedesigner. Ole E. Andersen har tidligere arbejdet pa° analyseinstituttet AIM, været administrerende direktør i Dansk Reklame Film og rektor for Den Danske Reklameskole. Han er direktør i rådgivnings- og konsulentfirmaet Markedsdialog og (med)forfatter til bøgerne Kommunikations- og kampagneplanlægning (2025), Mer´end reklame (2024), Onlinekommunikation - en introduktion (2024), Markedsføring for de finansielle uddannelser (2023), Forstå forbrugerne – og bliv en bedre markedsfører (2021), Marketingmodeller (2017), Reklamekampagnen – analyse, planlægning og evaluering (2009) og Nye kurver i medielandskabet (2005).